luni, 20 august 2012

Reghe a fugit de Prodanca !


Aşa negociază şi pentru jucători ?  Reghe a fugit din magazin când a văzut că Prodanca trage cu dinţii de preţul unui bolid: "Nu-ţi face nimeni reducerea asta. Mie mi-e ruşine, plec"



Noi scene memorabile în reality show-ul "Prodanca şi Reghe". Ultimul episod ce îi prezintă pe cei doi oameni din fotbalul românesc în "Aventura Americană" i-a prezentat pe cei doi intraţi în febra cumpărării unei limuzine de lux.

Prodanca a pus ochii pe un superb Corvette roşu, cu un preţ de aproximatv 75.000 de dolari, însă nu a vrut nici în ruptul capului să plătească suma cerută de dealer-ul auto. "Plătesc cash. Nimeni nu vine aici să plătească cu bani cash. Îţi zic sigur că o iau cu 55 de mii", i-a transmis Prodanca soţului ei în aşteptarea angajaţilor de la salonul auto.

  "E mult, Ana! Nimeni nu îţi face o asemenea reducere", a încercat Reghe să o convingă pe Ana Maria Prodan, fără succes însă. A fost momentul în care tehnicialul Stelei i-a transmis soţiei că îi e prea ruşine să asiste la discuţia ce urma să aibă loc cu dealerul: "Mi-e ruşine să stau aici, te las pe tine. Eu ies". 

Prodanca nu s-a lăsat: "O să vezi. Îi ştiu foarte bine.... Ei cică îmi fac o reducere de la 75.000 la 64.000... O să le zic preţul şi plec. Să vezi cum mă sună după. Sunt sigură".

Până la urmă, familia Reghecampf a renunţat la ideea cumpărării maşinii.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...