sâmbătă, 18 august 2012

Prigoana a fugit de Acasa !


Adriana Bahmuteanu si Silviu Prigoana divorteaza! El i-a facut plangere la Protectia Copilului pentru ca ar fi fugit de acasa!


O noua furtuna conjugala zguduie din temelii familia Prigoana! Afaceristul Silviu Prigoana a depus, marti, o plangere la Directia de Protectie a Copilului sector 3, in care isi reclama sotia ca a parasit caminul conjugal si cere incredintarea in regim de urgenta a celor doi copii minori, pe care-i au impreuna. Milionarul a facut o plangere impotriva sotiei sale si la Politie!
Silviu Prigoana sustine ca Adriana Bahmuteanu a plecat, impreuna cu fiii sai, Maximus (5 ani) si Eduard (2 ani), spre o destinatie necunoscuta. Contactata de cancan.ro, vedeta de televiziune a parut surprinsa de acest demers al sotului sau. "Cred ca i s-a urcat caldura la cap. Eu sunt cu amandoi copiii intr-un resort de langa Bucuresti, unde este mai frumos decat in Antalya. Nu mi-as pune in pericol copiii. Nu stiu ce l-a apucat si nu inteleg cum a depus plangere, cand el este plecat din tara in interes de afaceri", ne-a declarat Adriana Bahmuteanu. Desi aceasta neaga problemele existente intre ea si sotul ei, surse din apropierea cuplului sustin ca relatia lor scartaie de cateva luni de zile. Acesta este primul scandal de proportii din cuplul Bahmuteanu-Prigoana dupa ani de zile in care apele pareau sa se fi linistit intre cei doi, ei devenind si parintii a doi baieti. Dupa trei divorturi consecutive, Adriana Bahmuteanu si Silviu Prigoana s-au recasatorit pentru a patra oara in urma cu cinci ani, cand vedeta a ramas insarcinata cu primul lor copil, Maximus.

"Probabil e foarte supărat după campania electorală, altfel nu îmi explic, era foart supărat şi acasă, nu era o atmosferă prea plăcută. Am preferat să vin câteva zile şi să stau aici, să-mi aerisesc creierul. Am fost şi eu la un avocat să vedem ce facem. Îmi tremură mâinile, credeţi-mă. Nu mai m-a sunat, e plecat la Belgrad, nici nu mai are semnal la telefon. Nu ştiu când se întoarce. Nu înţeleg nimic, ce mi se întâmplă, că nu l-am înşelat, n-am lipsit noaptea de acasă. Eu nu meritam asta, şi nici copiii mei", a spus cu lacrimi în ochi Adriana

Adriana Bahmuteanu si Prigoana divorteaza! El i-a facut plangere ca a fugit de acasa si a dat-o afara de la Etno TV !
O noua furtuna conjugala zguduie din temelii familia Prigoana! Afaceristul Silviu Prigoana a depus, marti, o plangere la Directia de Protectie a Copilului sector 3, in care isi reclama sotia ca a parasit caminul conjugal si cere incredintarea in regim de urgenta a celor doi copii minori, pe care-i au impreuna. Milionarul a facut o plangere impotriva sotiei sale si la Politie!
Silviu Prigoana sustine ca Adriana Bahmuteanu a plecat, impreuna cu fiii sai, Maximus (5 ani) si Eduard (2 ani), spre o destinatie necunoscuta.
"Nu ştiam că m-a dat în judecată. Acum aflu de la voi... Sunt încă şocată. Nu ştiam absolut nimic de ce vrea să facă Prigoană. Ne-am certat sâmbătă (4 august) de la aerul condiţionat. El voia să fie foarte frig în casă, iar mie şi copiilor ne curgeau nasurile. Pentru că era o atmosferă foarte apăsătoare în casă, mi-am luat copiii şi am plecat la un fin de-al nostru care are un hotel lângă Bucureşti. M-am gândit să îl las câteva zile singur să se liniştească cu capul, şi eu la fel. Mă şochează comportamentul lui. Silviu chiar e nebun! Cred că l-a bătut prea mult soarele în cap", a declarat, pentru Libertatea, Adriana Bahmuteanu
Desi aceasta neaga problemele existente intre ea si sotul ei, surse din apropierea cuplului sustin ca relatia lor scartaie de cateva luni de zile. Conflictul s-a agravat in vacanta pe care familia Prigoana a petrecut-o, in urma cu o luna, in Germania, scrie Canca .Martori oculari povestesc ca Silviu Prigoana si-a jignit sotia in public, iar pana la o bataie in toata regula nu a fost decat un pas. Intorsi in tara, Adriana a sperat ca apele se vor mai linisti, dar situatia a devenit si mai tensionata.Aceleasi surse sustin ca Silviu Prigoana a avut grija ca sotiei sale sa-i fie reziliat contractul pe care aceasta il avea cu Etno TV, post patronat de fiul cel mare al afaceristului, Honorius.De doi ani de zile, Adriana ocupa functia de director general al postului de televiziune.
Adriana Bahmuţeanu şi Silviu Prigoană s-au căsătorit prima oară în anul 2003, dar căsnicia lor nu a ţinut mai mult decât o lună de miere. A urmat, în 2004, un nou pas făcut în doi, dar în faţa unui ofţier american al stării civile care le-a legat destinele la Las Vegas, dar toamna nu i-a mai prins ca un cuplu. Deja obişnuiţi cu ceromiile, Priogoană şi Bahmuţenca s-au luat, iar, în 2005, dar "ceva" nu a mers iar şi cei doi s-au trezit la tribunal doi ani mai târziu.A patra căsătorie marcată de năbădăiosul cuplu a fost marcată în anul 2009, chiar în ziua în care Adriana a împlinit 35 de ani.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...