luni, 20 august 2012

Prigoană dat in gît de Bahmu !

Adriana Bahmuteanu continua dezvaluirile: Nu am vazut NICIODATA BANII lui Prigoana si nici nu o sa-i vad

Adriana Bahmuteanu

Adriana Bahmuţeanu a fost scoasă din minţi de declaraţiile lui Silviu Prigoană, din motivaţia depusă la Judecătorie, potrivit cărora vedeta TV nu şi-a îndeplinit obligaţiile de soţie.

În replică, Adriana susţine că a făcut tot posibilul să menţină armonia în timpul mariajului, însă s-a lovit de un impediment care ar pune pe fugă orice femeie: Prigoană ar fi certat cu apa şi cu săpunul şi s-ar fi încăpăţânat să nu treacă pe la duş perioade foarte lungi , scrie Can Can.

"În perioadele de după naştere şi de după lăuzie, m-am confruntat cu o mică problemă: soţul meu mă înjura şi stătea nespălat cu săptămânile. Eu i-am atras atenţia că nu e ok, că doar niciunei femei nu-i vine cheful cu soţul ei nespălat. De multe ori, eu l-am luat şi l-am băgat în baie cu forţa, l-am spălat ca pe copilul meu, îi făceam duş, îl frecam cu peria, îl tundeam, îl bărbieream, îl dădeam cu parfum de parcă era copilul meu. Mă şi înjura că îl dau cu parfum, că el nu suporta mirosul. Dădeam şi cu spray-uri în cameră, se muta în altă cameră, că nu suporta. Vă daţi seama, un om gras, nespălat.... Aveam musafiri, stătea la şpriţ şi dup-aia se ducea direct şi se culca, fără să mai treacă pe la duş", a povestit Adriana Bahmuţeanu.
Adriana Bahmuteanu nu a fost o sotie intretinuta. Satula sa fie acuzata ca a trait pe banii politicianului, Bahmu da din casa. Invitata intr-o emisiune la B1 TV, in weekend, vedeta a spus ca nu s-a bucurat alaturi de Silviu Prigoana de luxul pe care il banuie lumea.

"Eu nu am vazut banii lui Prigoana si nici nu o sa-i vad", a povestit Adriana Bahmuteanu care se lupta cu Silviu Prigoana pentru custodia celor doi baieti pe care ii au impreuna.

Mai mult, potrivit ziarului National, Bahmu a explicat si ca "functia" de "sotie a patronului" nu i-a adus un castig financiar fabulos, chiar daca jurnalista a fost vreme indelungata directoare a postului Etno Tv.

"Eu am avut salariul unui reporter de la o televiziune, nu mai mult”, a povestit jurnalista, care a fost inlocuita la carma televiziunii de Varu' Sandel, actorul Alexandru Pop.

In urma cu doua saptamani, Adriana Bahmuteanu a plecat de acasa cu cei doi copii ai sai, pentru ca baietii sa nu mai asiste la certurile dintre ea si Silviu Prigoana. Dupa ce a stat cateva zile la pensiunea finului sau situata in apropierea Capitalei, vedeta TV s-a mutat intr-o vila inchiriata pentru o perioada de un an in orasul Pantelimon, Ilfov. Intre timp, deputatul PDL Silviu Prigoana, si-a dat sotia, pe Adriana, in judecata, cerand emiterea unui ordin de protectie a copiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...