miercuri, 5 septembrie 2012

Bianca Drăguşanu atacata de Tania Budi


Bianca Drăguşanu o atacă pe Tania Budi pentru că i-a luat iubitul

Bianca Drăguşanu o atacă pe Tania Budi pentru că i-a luat iubitul

În momentul în care toată lumea aştepta nunta Biancăi Drăguşanu cu Adrian Cristea, o bombă a explodat în showbizul românesc: cei doi s-au despărţit. Se pare că motivul principal al rupturii dintre cei doi este chiar o prietenă a Biancăi, Tania Budi. Interesant este însă faptul că cele două sunt două foste iubite ale designerului Cătălin Botezatu şi, un timp, s-au înţeles de minune. Era o persoană în care eu aveam încredere, cu care povesteam din când în când. Îmi oferea o stare de confort şi de prietenie. Aceste lucruri s-au schimbat şi în momentul de faţă nu mai suntem prietene. Am avut încredere în ea... Sunt dezamăgită de atitudinea unora care pretind a fi prietene, dar nu e prima, a declarat Bianca Drăguşanu pentru emisiunea Drept la ţintă. De asemenea, Bianca Drăguşanu a recunoscut resemnată că nu numai prietenele au dezamăgit-o, ci şi foştii iubiţi: Toţi bărbaţii din viaţa mea m-au înşelat şi mă vor înşela. Nu regret alegerile mele, însă am făcut şi câteva alegeri greşite.

tania budi
Tania Budi a fost subiect de ştire săptămâna trecută, odată ce s-a aflat că relaţia ei cu Lucian Viziru s-a terminat. Ei bine, Tania declara că, de fapt, apariţiile publice alături de Lucian au fost de faţadă, fiecare dintre ei încercând să îşi promoveze afacerea, ea, clubul Crush, el, voucherele BlackSea Pass.
"Orice întrebare referitoare la viaţa mea personală şi la felul în care o gestionez, îmi crează disconfort. Dar până la urmă e mai puţin important ce se scrie, e mult mai important să faci mereu ce vrei, ce simţi şi să nu-ţi pese de nicio interpretare. Da, am apărut la un moment dat destul de mult în presă cu Lucian pentru un singur motiv. Aveam amândoi afaceri de promovat, eu restaurantul, iar el BlackSea pass-ul", declară frumoasa Tania Budi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...