vineri, 28 septembrie 2012

AMANTA lui Prigoana


AMANTA lui Prigoana - Cum a reactionat Adriana Bahmuteanu 

Potrivit site-ului nefiltrat.ro, care citeaza surse apropiate lui Prigoana, acesta are o relatie amoroasa cu tanara din imaginea de mai joi, pe nume Alexandra, care ocupa de cateva zile locul de manager alpostului de televiziune Etno TV, lasat liber de Adriana Bahmuteanu, dupa ce s-a despartit de el.

Cum a reactionat Bahmu cand a aflat ca tatal copiilor ei, cu care se afla in plin proces de divort, a inlocuit-o deja?

"M-au sunat si pe mine fostii angajati si mi-au spus de fata asta. Am inteles ca este din Gherla, de unde este si Silviu si ca acesta o recomanda ca ar fi o ruda de-a lui mai indepartata. Problema este ca eu ii cunosc toate rudele, dar pe fata asta n-am vazut-o niciodata. Am inteles ca-i spune pe nume lui Silviu, ceea ce nu se intampla cu nici unul dintre angajatii lui. Nimeni nu-si permite sa-i spuna pe nume. S-a instalat in biroul meu si merge in fiecare zi la machiaj si le spune fetelor de acolo sa o machieze, pentru ca asa i-a spus Silviu. Despre mine vorbeste foarte urat cu fostii mei subalterni, iar cantaretii fac coada la usa ei, sa-i lase cadouri, pentru a-I intra in gratii. N-am auzit sa refuze vreun astfel de cadou. Ma deranjeaza ca ma suna lumea sa-mi spuna ca ma vorbeste, totusi sunt mamaacopiilor lui Silviu, nu cred ca merit asa ceva", a spus Bahmu pentru sursa citata.

Vedeta e aproape sigura ca intre sotul ei si noua angajata exista o relatie mai mult decat profesionala.

"Da, este posibil. Asa s-ar explica si comportamentul lui din ultimul timp. Am auzit ca Prigoana are glume cu ea, i-a spus ca daca nu slabeste o da afara din tara. Cica o masoara cu centimetrul. El e zilnic la ea in birou. Iar despre ea am auzit ca-l viziteaza des acasa. Nici macar nu se ascunde, le spune angajatilor ca s-a imbracat frumos, pentru ca merge la Prigoana", a spus Bahmu.
sursa: libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...