luni, 15 octombrie 2012

Sânii măriți Natural !

O modalitate naturală de ați mări sânii, pe care nu o vei afla de la Mama Ta

Vrei să cunoști modalitatea de mărire a sânilor tăi? Fără operații. În plină siguranță. Natural. Fără să fii nevoită să ieși din casă?

Iată istoria succesului Monicăi- femeia care și-a mărit bustul cu 2 mărimi. La început avea cupa A, iar după un timp de la folosirea acestei metode, a trecut la cupa C.

"În perioada când eram doar o domnișoară de 17 ani, în anul 2005, mă rușinam teribil din cauza bustului meu mic. Am decis să fac ceva în privința asta. Așa că am încercat o metodă cunoscută de mărire a sânilor. După prima săptămână...mi-au crescut cu 1,5 cm. Am fost încântată . Știam că mi se vor mări repede, poate chiar cu 3 mărimi.

A trecut cea de-a doua săptămână...cea de-a treia...a patra...de utilizare a acelei metode. Când m-am măsurat la sfârșit- nu mi-a venit crede ochilor!!! Nu mi-au crescut sânii nici măcar cu UN MILIMETRU.

Partea cea mai rea a fost că am revenit la dimensiunea cea de dinainte. Bustul meu a rămas în continuare mic...

Căutam soluții non-stop- aveam obsesie pe acest punct. Din cauza sânilor mei, am devenit o fată timidă. Nici măcar nu mă mai simțeam feminină. Să nu mai spun cât de inconfortabilă mă simțeam în preajma băieților.

Așa au trecut şase ani lungi. Nu am mai crezut că va există vreo speranță să am un bust normal.

Pe parcursul acestor ani, am cunoscut sute de metode pentru mărirea sânilor și nu știu de ce, m-am decis să probez tocmai acest produs. Dar decizia a fost de bun augur. Ca să fiu sinceră, trebuie să recunosc că aceasta a fost cea mai bună decizie din viața mea. După 3 luni am sărit la cupa C. Sânii mei erau fermi, egali și mult mai mari !

Mi-am mărit sânii cu 2 mărimi și știu prin ce metodă își poate mări fiecarefată sânii."

Dacă dorești să-ți mărești sânii Natural…


…fă cunoștință cu această metodă bazată pe folosirea tabletelor de stimulare a creșterii sânilor. Aceste tablete se numesc PushUp 2. Să nu se înțeleagă greșit, nu este vorba despre o metodă magică de mărire a bustului cu 4 mărimi în câteva săptămâni.

Nu este nimic magic în asta- este doar grija deosebită în alegerea exactă a fiecărui ingredient și cu atenție testat, cu efecte în: mărirea sânilor, îmbunătățirea fermității și elasticității lor, echilibrul hormonal.
Astfel, femeile care l-au folosit și-au mărit sânii într-un timp rezonabil. Cu o mărime în fiecare lună. Simetric și natural 'pentru ochi'. Fără tulburări ale ciclului menstrual și fără apariția petelor pe față. Pielea corpului rămâne netedă și sănătoasă (în legătură cu acțiunea lui, am discutat cu dr. Maria Lupașcu).

În timpul celor 3 luni de mărire a sânilor, efectul secundar cel mai mare era o apăsare delicată în piept, care până la urmă era ceva...pozitiv- însemna că îmi creșteau sânii.
Karina (27 ani)mi-am mărit cu ajutorul PushUp 2 bustul de la A la C. 2 mărimi în 2 luni , fiind un rezultat mai mult decât mulțumitor.
Gata cu evitarea plajei, bazinului și tuturor locurilor în care e nevoie să te dezbraci. Sexul câștigă o nouă calitate. În sfârșit a venit timpul să-ți pui în evidență farmecele în fața sexului puternic. De asemenea, e timpul de a învăța să-ți iubești propriul corp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...