vineri, 19 octombrie 2012

Machiaj


Lecţia de  machiaj


Poze care arată machiajele mai în detaliu, acolo unde am făcut (n-am uitat să fac).
Eu m-am distrat tare mult realizînd machiajele şi punîndu-mi puţin creativitatea în mişcare. Scopul meu a fost să redau cît mai aproape drapelele ţărilor, integrînd, în acelaşi timp, elementele şi formele lor cu forma ochiului şi cu mici retuşuri (contur, gene, rimel, sprîncene). Mulţumesc tuturor “fanilor” de pe Facebook care m-au inspirat să continui seria şi să o public şi pe blog.

Ei au aflat primii de această idee! Noi reînnoim cu informaţii şi poze noi pagina de Facebook foarte des!
PS: Aşa ca o curiozitate, prietenii mei cei mai buni în aventura mea cu steagurile lumii au fost creionul alb de ochi, fardul roşu şi cel albastru din paleta mea de culori

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Kamady Rudd

Se trezește la 2:30 în fiecare dimineață.  Acest reporter nu a purtat machiaj pentru o săptămână . Ea se îndreaptă spre stația de ...